Pages

19.04.2009

Altan Civelek Deniz Gözlüm



Deniz Gözlüm (Akor)
Altan civelek - deniz gözlüm

Bm..............A
Gittuğun o yerlerde
Bm .................A
Söyle huzurdamisun oyy
Bm..............A
Geride kalanların
G...............Bm
Söyle farkındamisun

Bm...............A
Atun beni denizlere
Bm..................A
Vermayun ellerine oyyy
Bm...................A
Zaten hasret kalmiş idum
G..............Bm
O deniz gözlerine

Bm A
Gidupta dönmemeye
Bm.............A
Söyle yeminlimisun
Bm.............A
Dönüpta görmemeye
G.............Bm
Dayanabilirmisun

Bm...............A
Ey göklerin yıldızı
Bm..............A
Benim farkımda misun
Bm............. A
Benden ayrı yaşamaya
G.............Bm
Dayanabilirmisun

Bm..............A
Atun beni denizlere
Bm .................A
Vermayun ellerine oyy
Bm.................. A
Zaten hasret kalmiş idum
G.............Bm
O deniz gözlerine

0 yorum: