Pages

25.11.2008

Soytarı Ağustos Böceği



Bilindik ağustos böceği karınca hikayesi nasıl değişmiş okuyalım da görelim :)

Karınca yaz boyunca çalışırken ağustos böceği saz çalmış. Tabii kış gelmiş, karınca sıcacık evinde afiyet içinde yaşıyorken bir gün kapısı çalmış. Bakmış ağustos böceği. "tamam" demiş, "yaz boyunca saz çaldın, şimdi aç kaldın ve benden yemek istemeye geldin, değil mi? Saz çalacağına biraz çalışmış olsaydın böyle aç kalmazdın!" demiş. Ağustos böceği de "yooo, yanlış anladın..." demiş. "biz yaz boyunca saz çalınca, ayıptır söylemesi, biraz para yaptık ta... Hatta meşhur da oldum, şimdi Avrupa turnesine çıkıyorum. Belki oralardan istediğin birşeyler vardır, diye sormaya geldim" diye devam etmiş. Hakikaten de karınca bir bakmış ağustos böceğinin hiç te öyle aç bir hali yok. Üzerinde bir kürk var, arkada da kocaman bir limuzin, önünde şöförü ile onu bekliyor. "yok, bir şey istemiyorum" demiş. "ama fransa'ya uğrayacaksın, değil mi?" diye sormuş. Ağustos böceği de "evet" demiş. "İyi o zaman!" demiş, karınca "paris'e gidince orada la fontaine diye bir adam var, onun yüzüne bir tükür benim için, oldu mu?" demiş.



http://nedir.net/circir-bocegi.html

0 yorum: